.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
60 هزار مازندرانی به حج عمره مفرده می روند

 مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امسال 60هزار زائر از این استان برای انجام اعمال حج عمره به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش شمال نیوزˈ سید حبیب الله ساداتی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا مبدا اعزام این زایران را فرودگاه دشت ناز ساری اعلام کرد و افزود: 95 درصد از زایران مازندرانی به فرودگاه مدینه و پنج درصد هم به فرودگاه جده انتقال می یابند.

وی هزینه سفر هر عمره گزار را بین 18 تا 25 میلیون ریال اعلام کرد.

ساداتی گفت: ثبت نام مرحله اول از عمره گزاران از ششم آذر ماه آغاز شد و اعزام ثبت نام شدگان این مرحله از دی ماه آغاز می شود و تا هفتم فروردین سال آینده ادامه می یابد.

او افزود: ثبت نام مرحله دوم حج عمره هم از بهمن ماه آغاز و زمان تشرفشان از هشتم فروردین سال آینده آغاز می شود و تا ششم تیر ماه ادامه می یابد.

مدیر حج و زیارت مازندران پیش بینی کرد که 30 هزار نفر در دو مرحله برای اعزام به حج عمره ثبت نام کنند.

ساداتی به برگزاری جلسات آموزشی برای زائران اشاره کرد و گفت: چهار جلسه آموزشی از سوی کارگزاران کاروان ها و یک جلسه آموزشی به صورت شهرستانی و متمرکز برگزار می شود.

وی با اظهار این که اعزام زائرین مازندرانی به حج عمره مفرده در سال گذشته از چهارم بهمن آغاز شده و تا سیزدهم تیر ادامه یافت، افزود: پارسال نیز حدود 30 هزار نفر با 117 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری با همکاری 234 مدیر راهنما ، 233 معاون راهنما و 234 روحانی به این سفر معنوی اعزام شدند.

او ادامه داد: 44 درصد از زایران عمره مفرده مازندران در سال گذشته مرد و 56 در صد زن بودند و یک گروه 120 نفره از دانش آموزان و نیز یک گروه 480 نفره از دانشجویان نیز در میان آنان حضور داشتند.

ساداتی همچنین از اعزام 34 هزار نفر از شهروندان مازندرانی به عتبات عالیات عراق در سال گذشته خبر داد و پیش بینی کرد که امسال هم همین تعداد برای زیارت به عراق اعزام شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1392
اگه یه حساب سر انگشتی کنیم شاید نیمی از این عزیزان برای بار دوم و بیشتر به این سفر میروند!!اگه15 هزار ضربدر 2میلیون تومن هزینه بکنیم ...... بدست می آد و حساب کنید با این پول حداقل چند نفر کار و چند نفر صنعت و کشاورزی تولید می شد و استان ما پیشرفت میکرد!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.